Ny vecka

Måndag idag och en ny vecka att se fram emot.

Måndag – Kvällsföreläsning på SU.
Tisdag – Kvällsföreläsning på SU.
Onsdag – Till gymmet efter jobbet.
Torsdag – Till gymmet efter jobbet.
Fredag – Inflyttningsfest hos M och M. Kommer inte stanna så länge dock.
Lördag – Plugga på dagen och sen häng med vänner på kvällen.
Söndag – Städ- och vilodag.

Ny vecka

Har haft fullt upp hela helgen, därav noll inlägg här. Har städat, träffat vänner, varit ute, tvättat och vilat. Hunnit med en hel del alltså.

Den här veckan händer det också en hel massa saker.

Måndag – Till gymmet efter jobbet.
Tisdag – Hem till I. Vi har inte träffats på ett tag nu.
Onsdag – Synundersökning hos optikern. Äntligen blir det av!
Torsdag – Middag med vänner.
Fredag – Till gymmet efter jobbet.
Lördag – Till öl och whiskeymässan med vänner.
Söndag – Vilodag!

Ny vecka

Så var det dags för en ny vecka! Har massa inbokat så veckan lär gå snabbt.

Måndag – Till gymmet efter jobbet. Måste komma igång igen nu efter förkylningen.
Tisdag – Eventuellt träffa I. Annars till gymmet.
Onsdag – Föreläsning i Arbetsrätt.
Torsdag – Träffa A efter jobbet.
Fredag – Till gymmet efter jobbet.
Lördag – Utgång med nätverksvännerna.
Söndag – Städ- och vilodag.

Ny vecka

Har så galet ont i halsen idag vilket är ett säkert tecken för att en rejäl förkylning är på gång. Jäkla skit! Har varken tid, ork eller lust att bli sjuk nu (haha fast när har man det egentligen?? :P) så jag ska vila istället för att träna så att det förhoppningsvis försvinner istället för att bryta ut. Håll tummarna!

Måndag – Handla på vägen hem från jobbet. Sen tappa upp ett fotbad och plugga. Har inga föreläsningar den här veckan men en del behöver läsas.
Tisdag – Baka inför lördag. Ska göra en fryst tårta så kan förbereda redan nu.
Onsdag – AW med vänner.
Torsdag – Förhoppningsvis kan jag träna.
Fredag – Hem till C för middag och häng. 🙂
Lördag – Födelsedagsfika hos R. Får äntligen träffa lille B igen som blivit helt sjukt stor! 🙂
Söndag – Vilodag. Plugga. Skulle egentligen ha jobbat då vi har forskningskonferens på söndag men lyckades slingra mig ur det haha. 🙂

Veckans planer

Det här är en riktigt fullproppad vecka! Kommer inte hinna träna nåt vilket känns så där får jag säga. Har blivit så beroende av träningen att allting känns fel när det inte får plats i schemat. Jobbigt! Men får komma tillbaka till rutinerna nästa vecka istället.

Måndag – Föreläsning i kursen efter jobbet.
Tisdag – Föreläsning i kursen efter jobbet.
Onsdag – Föreläsning i kursen efter jobbet.
Torsdag – Besöka fotografiska efter jobbet plus packa.
Fredag – Ledig från jobbet! 🙂 Åker hem till Göteborg.
Lördag – Fira lilla A:s födelsedag. Kan inte fatta att hon redan fyller 3 år!
Söndag – Hem till Sthlm igen.

Blir intensivt med så många kvällsföreläsningar utöver jobbet men blir roligt att kursen drar igång på riktigt nu. 🙂 Och älskar att jag åker hem till Bästkusten också. Nu har jag inte varit där sen i maj så mina Göteborgscravings är ganska starka haha. 🙂

Veckans planer

Så var det redan sista augusti idag. Galet hur fort det går! Nu går vi mot höst på riktigt.

Måndag – Till gymmet efter jobbet. Benpass.
Tisdag – Till gymmet efter jobbet. Armar/axlar.
Onsdag – Föreläsning nr 1 i Arbetsrätt. Spännande! 🙂
Torsdag – Till gymmet efter jobbet. Bål/core.
Fredag – Måste eventuellt jobba över för att hålla i en lärplattformsgenomgång. I så fall hinner jag inte träna. Annars till gymmet. Kondition.
Lördag – Fest hos mig! 🙂 Ska städa lite och fixa under dagen.
Söndag – Vilodag!

Hoppas att både mina böcker jag beställt till kursen samt datorn kommer idag så jag har dom inför onsdag. Vill gärna börja läsa lite. Sen kanske min lillebror skulle komma upp fredag-lördag. Får se hur det blir. 🙂

Veckans planer

Jaha, så var det en ny vecka! Idag känner jag mig lagom seg haha. Gissar att det beror på att det vart ganska lite sömn i helgen… 😛 Men det här blir nog en bra vecka. Ska på upprop på onsdag vilket blir väldigt spännande.

Måndag – Till gymmet efter jobbet. Benpass.
Tisdag – Till gymmet efter jobbet. Fokus armar/axlar.
Onsdag – Upprop på kursen jag vill läsa under hösten. Jag är reserv än så länge så håll tummarna att jag får en plats! Sen middag med nätverksvännerna.
Torsdag – Till gymmet efter jobbet. Bål/core.
Fredag – Mamma och pappa kommer upp och återlämnar min lilla pälsboll. 🙂
Lördag – Häng med föräldrarna under dagen sen förlovnings/födelsedagsfest på kvällen.
Söndag – Städ- och vilodag.

Veckans planer

Alltså, det här att jag inte kan blogga via mobilen är jäkligt störande!! Blir ju knappt av då vilket känns lagom trist… Men men, så snart mobilappen vill fungera igen så kommer allt att återgå till normalt. 🙂

Igår var jag och tränade efter jobbet. Nu när min förkylning är borta igen var det lika bra att köra igång med allt på en gång tänkte jag. Tillbaks till rutiner och vardagslunket.

Måndag – Första dagen på jobbet efter semestern. Träna – benpass.
Tisdag – Till gymmet efter jobbet. Fokus armar/axlar.
Onsdag – Ordna födelsedagspresent till B.
Torsdag – Till gymmet efter jobbet. Fokus core/bål.
Fredag – Till gymmet efter jobbet. Sen packa lite lätt inför helgen.
Lördag – Bila till Köping för att fira att B fyller 30 år. Wiiiii! 🙂 Fest på kvällen.
Söndag – Hem igen på förmiddagen. Tvätta.

Känns som en bra vecka detta! Hade gärna haft semester typ ett par månader till haha, men samtidigt är det lite halvskönt att komma igång igen. Mixade känslor alltså. Men är inte alls så seg som jag brukar vara första veckan men det kanske kickar in nästa… Man vet aldrig. 😛

Ny vecka

Så har vi påbörjat min allra sista jobbvecka innan semestern tar vid. Åååååh vad jag längtar!! Min hals är fortfarande dålig och jag hostar stup i sekunden så träningen får, tyvärr, vänta ett litet tag till.

Måndag – Behöver handla lite mat på vägen hem från jobbet.
Tisdag – Promenad på eftermiddagen.
Onsdag – Middag med nätverkstjejerna.
Torsdag – Förhoppningsvis kan jag träna. Annars promenad.
Fredag – Igen; förhoppningsvis kan jag träna.
Lördag – Långpromenad i reservatet på förmiddagen. Häng med L, C och I på kvällen. Får se vad vi hittar på.
Söndag – Tvätt- och städdag.

Ny vecka

Åhåå nu var vi ett steg närmare både midsommar och semestern! 🙂 Det känns ju för himla bra. Måste klura ut någon present till lillebror som fyller år veckan efter midsommar… Vet ej tusan vad det ska bli! Nåt som är lätt att skicka till honom vore ju praktiskt. Får klura lite på det!

Måndag – Till gymmet efter jobbet.
Tisdag – Till gymmet efter jobbet.
Onsdag – Fika med I. Eventuellt Marilyn Manson på Grönan men det lutar mot att jag skippar det.
Torsdag – Till gymmet efter jobbet.
Fredag – AW med nätverkstjejerna.
Lördag – Nån form av träning, typ långpromenad eller gymmet. Inget bokat på kvällen än men nåt dyker kanske upp. 🙂
Söndag – Tvätta och städa.