Ledig!!

Åh sitter i soffan nu nyduschad efter mitt träningspass och njuter av att ha en hel långhelg av ledig tid framför mig. Så lyxigt! 🙂

Tror jag ska slänga på en film och varva ner ordentligt. Är öm i kroppen efter träningen så gissar att det kommer kännas lagom roligt imorgon. 😛 Men träningsvärk är en bra signal att man tränat rejält så det är bara positivt. 🙂

20140619-200202-72122626.jpg

Tränat

Körde ett bra pass idag och imorn blir det på’t igen. Känner mig rätt bra igång nu med träningen. Så jävla gött! 🙂 Det känns som att det går bättre och bättre och rutinen är tillbaka igen efter mitt långa sjukdomsuppehåll i april-maj. Bara att köra på nu över sommaren. Kommer ha massor med tid för träning under semestern. 🙂

20140618-221151-79911236.jpg

Tränat

Det var nästan tomt på gymmet idag. Vet inte om alla firade in långhelgen nånstans istället för att gymma. Mycket möjligt! 🙂 Det var skönt att köra ordentligt iaf. Känner mig lite lagom mör nu. Gött så här inför en helg full av festligheter! 🙂

20140605-203230-73950932.jpg

20140605-203244-73964432.jpg

Gymmat

Åh nu börjar det kännas bättre och bättre med träningen! När man väl börjar efter en paus så går det ändå ganska snabbt att komma igång. Tur det! 🙂

Körde massa armar, axlar och rygg idag. Gött! Så får benen jobba under springturen imorn istället. 🙂

Nu dusch och sen slänga ihop nåt snabbt att äta.

20140528-190532-68732968.jpg

Pretty in pink

Varit på gymmet och kört. Jädra skönt ändå att träna! 🙂 Nu sitter jag nyduschad i soffan och äter kvällsmat.

Har fått ett jäkla solexem längs med käken på vänster sida av ansiktet så har smörjt in det. Kliar som fan! Så irriterande. Får det i princip varje år när jag precis varit ute i solen mycket. Alltid vid käklinjen ner mot halsen. Samma om jag åker utomlands första dagen man solat. Fast jag smörjer in mig supernoga. Fattar inte vad det beror på!! Men men. Lär vara borta om några dagar.

20140526-195122-71482438.jpg

Innan mitt pass. 🙂