Var på gymmet igår och körde på ordentligt. Kände att armarna var lite sega efter träningen måndag-tisdag men de fick liksom stå ut. 😛 Är tillbaka på de vanliga vikterna igen, hade ju lite lättare i början av veckan eftersom jag inte tränade nåt förra veckan och inte vill gå ut för hårt nu. Skönt iaf att få träna på som vanligt. Mår så mycket bättre när jag tränar ordentligt jämfört med veckorna då jag slarvar. Gör stor skillnad för allmänna känslan i kroppen.
Det var massor med folk på gymmet igår. Väldigt lustigt hur det oftast är väldigt lugnt där och sen helt plötsligt en dag smäller det till och blir packat med människor! Som att massor med folk fått för sig att gå och träna en tid de inte vanligtvis brukar. Himla konstigt. Hoppas att det är lite lugnare idag när jag går dit. Har jävligt ont i knät fortfarande (och massa mensvärk på det, himla kul att vara jag just nu.. :P) men funderar på att kanske försöka köra lite crosstrainer ändå. Dock med väldigt lätt motstånd så att man inte pressar på knät för mycket. Typ göra en 20 min eller så. Får se om det går eller om det gör för ont.
Nya blå träningslinnet! Himla skönt och bekvämt. 🙂 Från märket SOC, Stadium.
Haha röda skorna matchar inte så bra men de är sköna så jag skiter i’t. 😛















